Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 5 augustus 2013

dag 200- muizenhuis op de ..............

in Middelburg staat tot 8 augustus een kermis, vanmiddag liepen we er even over heen.
Op plein 1940 staat een muizenstad
Mijn interesse was gewekt, nadat we de affiches hadden gelezen gingen we erin, ik had geen flauw idee wat we aan zouden treffen.
Ik kan je verzekeren, ik was compleet verrast :-)
Het bleken echte muizen te zijn die overal liepen en ik was niet eens bang
Het was een kleine kermisachtig terrein voor muizen.
We kregen uitleg van een meneer die met een tamme muis op zijn schouder liep, het was zo ontzettend grappig om te zien.
De muizen worden goed verzorgt, er zijn 3 ploegen met muizen, ze wonen in een echte trailer, volgens die meneer van de uitleg hadden ze het beter dan hij zelf.
Je mag geen foto's e.d maken, maar ik ben toestemming gaan vragen zodat ik het op mijn blog kon zetten.

 
 
Als ik van de week nog een keer over de kermis ga, ga ik zeker nog een keer kijken, ondanks mijn grote angst voor echte muizen, maar ze kunnen niet bij je komen.
Mocht je op plein 1940 lopen, ga voor die 1,50 eens binnen kijken.
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 
 

1 opmerking:

  1. Leuk he jacoline, ik ben in etten leur een keer binnen geweest. Echt een heel grappig gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen