Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 8 augustus 2013

dag 203- die lollige.............

man van mij kan niet tegn zijn verlies, hahahahaha
We zaten vanavond dit spel te doen
en hij verloor weer eens, we gaan altijd tot 100, wie het eerste daar is heeft verloren, en ik stond er op met 1 punt, hij over de 100.
En toen werd hij goed pissig en wist niet hoe snel hij het spel op moest ruimen, hahahahahaha
Hij vond het niet meer leuk dat ik altijd won, ik had het spel behekst.
Ik lag in een deuk en kan er nog steeds om lachen, alleen ben ik bang dat de spelletjesavonden hierbij tot het verleden horen.
Of ik laat hem morgen gewoon winnen, is dan misschien goed voor zijn ego grijnzzzzzzzzzzzzz

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. GOh, hij is toch niet bij zijn schoonvader in de leer geweest.haha
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen