Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 10 augustus 2013

dag 205- uitslag naam voor mijn huis voor de muizen- hulp daarvoor nodig

Ik heb vele namen mogen ontvangen voor het huis van mijn muizen, dank jullie wel voor het meedenken.
Nu zijn er tussen deze namen 3 namen die eruit springen, namelijk
VILLA KAKELMUIS
HET HUIS VAN MUIZENISSEN
VILLA MUIZENSTEIN

Welke is nu het leukste voor mijn huis?
Zouden jullie misschien aan kunnen geven welke de leukste is?
Diegene wint de waardebon en dan gaat mijn huis zo heten.
De andere 2 namen krijgen als troostprijs dat ik die naam elders in het huis gebruik.
willen jullie het aub hier aangeven of via mijn facebook https://www.facebook.com/jacoline.sneltjesverkerk?hc_location=stream
Morgenavond maak ik de definitieve winnaar bekend

Vandaag ook nog een uitstapje gemaakt, we zijn naar de burgsedag geweest, gewoon een gezellige jaarmarkt waar ze o.a  ook sjeesrijden
 
Verder nog in de tuin van de buren geweest, die hebben een feestweekend, fiesta de mediterranea, daar was van alles te doen, o.a deze mensen die standje hopeloos deden ;-)

Morgen is daar nog een dag feest, ik sta er dan ook met babybornkleding en zeeuwse cadeautjes, kijk even op www.middellandsezeetuin.nl voor meer info.

Tit morgen, groetjes jacoline

 

6 opmerkingen: