Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 11 augustus 2013

dag 206- Mijn huis gaat heten............

De uitslag is bekend.
Roffel-de roffel ( bij gebrek aan een trom moet ik maar schrijven dat het tromgeroffel is)
Mijn huis gaat heten:


                                                     VILLA KAKELMUIS
Mam van harte gefeliciteerd met de gekozen naam, jouw naam had de meeste stemmen, als tweede is geworden het huis van muizenissen, als deze villa muizenstein.

Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Wat hardstikke leuk.Ben er trots op dat de villa de door mij gekozen naam zo gaat heten.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige naam voor je huis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n naam moeten de muisjes natuurlijk ook kipjes gaan houden, nietwaar? Proficiat 'Mam', uw naam heeft gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig muizenhuis! Mag ik vragen waar het huis van gemaakt is? Van karton of van hout? Ik ben je blog meteen gaan volgen!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen