Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 13 augustus 2013

dag 208- grote oen

Vanavond hadden we geen zin om te koken dus hadden we het plan bedacht om dan een frietje te gaan eten, tja waar gaan we heen want bij ons in het dorp zit geen frietzaak, het ene dorp is 4 kilometer verderop, de ander iets van 6/7 kilometer.
Nou we deden die van dichterbij, want we hadden niet zo'n zin om ver te fietsen.
Komen we daar aan, willen we bestellen, kijk ik naar mijn handen en mis ik dit
had ik geen portemonnee bij me en manlief neemt hem dus nooit mee, omdat hij ervan uit gaat dat ik hem bij mij heb, kon ik dus weer terug fietsen, diepeeeeeeeee zucht.
Eigenlijk had ik al geen trek meer, maar ja manlief was niet mee terug gefietst, die stond halverwege op mij te wachten met mijn telefoon in zijn zak, dus toen moest ik wel terug fietsen.

Ga nu lekker lui op de bank hangen.
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen