Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 16 augustus 2013

dag 211- cadeautje???????

Vanmiddag kwam ik thuis en kwam mijn overbuurman wat brengen, een cadeautje?
voor mij?
Ja voor mij, nou dan weet ik niet hoe snel ik het moet open maken
huh een doos sun?
maar ook die was dichtgeplakt, dus ook die gauw slopen

Ohhhhhhh wat een leuk cadeautje allemaal doe het zelf pakketjes voor villa kakelmuis van brouwer&brouwer.
dat is nu echt een leuk cadeautje, en weet je wat zo leuk is aan dit cadeautje?
Ik heb het mijzelf cadeau gedaan hahaha, want als ik het niet doe dan doet niemand het, hint mannetje lief????? hahahaha
 
oja, jullie duimen heeft geholpen, onze zoon heeft het huis, nu maar hopen dat de hypotheekverstrekker geen problemen erin ziet.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen: