Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 17 augustus 2013

dag 212- kleine poppenhuisbeurs

Vanmiddag was er in goes in het ambachtencentrum een kleine poppenhuismarkt.
Heb lang getwijfeld, maar ben er toch maar even gaan kijken.
Was wel grappig om te zien.
Er stonden ook wat tafels met diverse poppenhuistaferelen, o.a een wol/stoffen winkel in een oude naaimachine kap
Die vond ik erg grappig om te zien, lekker speels.
Verder was er een klein muizen tafereeltje, het huis was een kleine Keulse pot, de muizen zijn gebreid.

Deze cafetaria vond ik ook erg leuk, die meneer vertelde dat de lampenkappen waren gemaakt van de rollers van een deodorant stick, je moet er maar op komen.

Er stond ook een tafel met oude p&m's, kijk ik in 1 van de bladen en wat wil het toeval, het muizenhuis van karina schaapman stond erin, gelijk gekocht natuurlijk.

Verder was ik op de terugweg nog even de stad ingegaan, ik kocht daar nog ijslolly stokjes, zijn hier in Middelburg niet te krijgen.
In een etalage zag ik een grappige draaimolen van vilt, komt in mijn mapje voor ooit te maken (als ik alles wil maken uit dat mapje moet ik minstens 200 worden :-) )
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen