Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 20 augustus 2013

dag 215- helemaal onthand

Ohhhhhh wat erg zeg, ik heb vanochtend mijn laptop weggebracht omdat hij gecrasht was ( zit helemaal in de rats of hij nog te maken is, heb geen back-up, dus dat zou betekenen o.a al mijn boekhouding weg van dit jaar, ik duim mij suf dat in ieder geval die documenten zijn te redden, duimen jullie mee??????)

Manlief bood zijn laptop aan om in ieder geval mijn blog te doen, maar hij heeft een ander systeem, dus het lukt mij niet om de foto op te laden.
Ik wilde een foto laten zien van een leuk boek voor poppenhuizen, daar was ik met een koopje aangekomen, maar helaas geen foto.
Nou dan vertel ik wat over het boek, in het boek wordt beschreven hoe je van afval hele leuke items kunt maken voor in het poppenhuis, erg leuk en handig dus.

(dag later ben ik er rustig voor gaan zitten en lukt de foto nu wel)


Nog even een grrrrrr moment, wil ik net via webmail van zeelandnet mijn e.mails bekijken, nou dat is dus ook pech, die werkt niet, waarschijnlijk heb ik een spambericht er tussen zitten, en dan is het gevolg dat ik de rest niet meer zie en dat terwijl er 18 e.mails zijn binnengekomen.

Trouwens kom ik vanavond thuis, was het zo automatisch dat ik op de stoel ga zitten waar normaal mijn laptop staat en wist ik even niet wat ik moest gaan doen, hoezo verslaafd (normaal check ik altijd als eerste mijn mail als ik thuis kom)

Zodra ik trouwens mijn laptop weer heb of dat ik een nieuwe heb gekocht, begin ik een nieuwe blog erbij, een 15 weken uitdaging, wat dat inhoud vertel ik later meer over.

Nou ik hoop morgen op goed nieuws.
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ik duim voor je dat alles goed komt.Wanner hoor je of het goed komt.
    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim ook voor je, het is zo gezellig jou te volgen, dat moet wel blijven natuurlijk, jammer dat je nu geen foto's kan laten zien!!
    Succes, ik hoop op een goede afloop. En dat verslaafd zijn, dat herken ik maar al te goed.

    BeantwoordenVerwijderen