Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 21 augustus 2013

dag 216- weet nog niets

vanmiddag werd ik gebeld door de computer meneer, mijn laptop heeft hij kunnen redden, maar er is iets met mijn harde schijf, vraag mij niet wat, want dat weet ik niet meer, maaaaaaaaaar het is de vraag of mijn documenten gered kunnen worden.
Hij was ze aan het kopiƫren naar een externe harde schijf en dan moeten ze weer terug gezet worden op mijn laptop, alleen zou dat rond de 13 uur duren, als het goed is weet ik morgen meer.
Dus nog steeeeeeeeeds duimen.
Ik zit  mij ondertussen op te vreten, kan mijn e.mails dus echt niet bekijken, er wachten nu al 41 e.mails op me, dat is het enige wat ik zie, verder kom ik niet :-(

Ik gebruik nu de laptop van manlief weer, hij is er nu niet dus kon ik op mijn gemak kijken hoe het moet met de foto's, zonder dat hij in mijn nek staat te hijgen/mee te loeren of ik alles wel goed doe op zijn laptop, zonder dat ik iets verniel, niet aan zijn bestanden kom, niets verplaats, kortom hij is bang dat ik iets uithaal op zijn laptop.
Verder is hij wel lief hoor:-)

Vandaag heb ik kleine muisjes geknipt en de rugtasjes voor de schoolklas.
Kan ik weer even aan de slag
Tot morgen (met hopelijk goed nieuws) groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Dus jouw muize-kinderen kunnen straks gelijk met de andere kinderen naar school. Raken ze gelukkig niet meteen al achter.

    BeantwoordenVerwijderen