Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 22 augustus 2013

dag 217- poppenhuismeubeltjes

Vandaag ben ik naar mijn ouders afgereisd.
Mijn moeder wilde graag nog een keer naar gouda, daar zit een poppenhuiswinkel, nou wilde ik daar ook nog een keer heen, dus hadden mijn moeder en ik in gouda afgesproken en zijn we samen verder gereisd met de bus naar de poppenhuiswinkel.
Daar hebben we heerlijk lopen struinen, natuurlijk ook wat gekocht en gekregen
 
 

Bij thuis komst had mijn moeder nog een verrassing, zij had nog poppenhuisdingen leggen waar ze niets meer mee doet en die kreeg ik voor villa kakelmuis, nou dat was dus boffen.


Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk Jac. sommige dingen komen mij heel bekend voor.

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooie poppenhuis spulletjes heb je zeg. Het is ook zo'n mooie winkel in Gouda en hele fijne mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, was even gezellig daar rond te struinen.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen