Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 24 augustus 2013

dag 219- vondst op de bazaar en mijn laptop

nou mijn laptop is gered en mijn documenten ook, maar verder ben ik alles kwijt, alle e.mails, alle programma's wat ik had geïnstalleerd, o.a mijn software voor mijn borduurmachine, noem alles maar op.
Ik zit nu nog op de laptop van peter, want ik heb ook geen virusscan meer.
Baal hier wel van, maar ja het is niet anders.
van de week maar kijken wat we kunnen doen.

Vandaag was de jaarlijkse bazaar in ons dorp, liepen manlief en ik daar, ziet hij ineens dit setje voor villakakelmuis

Kon ik voor die 2,00 niet laten liggen.
Verder nog wat dingen waar ik bijzondere sieraden van wil maken, maar dat komt later als blijkt dat het me gelukt is, dus wordt vervolgd

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Altijd zo balen om bestanden van je computer kwijt te zijn! Maar wat een mooi setje. Ik vind de kleuren echt leuk, en dat voor 2 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aanwinst en dat voor die prijs!
    Fijn dat je de documenten nog hebt, maar minder voor je dat je veel kwijt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad mooi setje maar verschrikkelijk balen verder
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen