Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 25 augustus 2013

dag 220- foto's van de sail en mijn aankopen

Ik zou nog foto's laten zien van de sail, ik heb een kleine selectie gemaakt
 
 
 
 
 

Onderstaande vind ik zelf erg mooi door de weerkaatsing
 
 
Vrijdag was ik naar de beurs geweest in de brabant hallen, natuurlijk weer het nodig gekocht, terwijl ik het eigenlijk niet van plan was.
Maar ook heb ik een leuke workshop gedaan met eierschillen, hiervan heb ik onderstaande ketting gemaakt
Was erg leuk om te doen.

Ik kocht wat bandjes o.a voor in villa kakelmuis

leuk boekje van/over vilt
mal voor de cuttlebug
wit karton
ponsen/sansen om schilderijtjes te maken in villa kakelmuis
mal voor de cuttlebug
Al met al leuk geslaagd dus

Bij de kringloop vond ik gisteren deze stoeltjes voor villakakelmuis, vond ze gelijk leuk voor de afdeling peuterspeelmuis
Tot morgen, groetjes jacoline




 

 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. vooral die van de weerkaatsing.
    ge Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, dankjewel. En leuke aankopen, mooie kleurtjes die stoeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen