Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 26 augustus 2013

dag 221- het was mijn dagje wel

Vandaag ging niet zoals ik het wilde.
Vanochtend wilde ik lekker veel doen achter mijn naaimachine, alles geknipt en een deel gelockt, wilde ik verder gaan brak mijn naald van de lockmachine.
nieuwe erin gezet, en ik wil een piepklein schroefje aandraaien om mijn naald vast te zetten.
Floets en daar vloog het piepkleine schroefje weg, maar ik vond hem gelukkig weer.
Wil ik hem weer vast zetten, vliegt hij in mijn lockmachine, kon ik die loodzware locker op zijn kop houden, maar ook toen vond ik hem weer.
Al met al een uur bezig geweest en mijn naald zat nog niet vast.
Ik werd zo giftig dat ik de boel afsloot en lekker buiten ging zitten (toen wist ik nog niet wat ik nu wel weet)


Dus ik ging lekker buiten zitten, verder aan mijn muizen, minous lag lekker bij me.
Toen bedacht ik mij dat ik iets op moest zoeken op het internet en zet de net gerepareerde laptop aan, niets dus, opnieuw opgestart en ik kreeg het zelfde beeld als van de week toen hij gecrasht was.
Wat ik ook deed ik kreeg hem niet aan de paraat.
De computermeneer had gezegd, als ik geluk had kon hij nog wel 2/3 maanden mee, nou ik heb er 2 dagen plezier van gehad, grrrrrrr  potverdriekaantjes.
Vanavond maar voor een nieuwe laptop geweest, nu moet ik niets hebben van nieuwe dingen (ik wil het vertrouwde) dus heb ik een deal gesloten met manlief, ik zijn oude die lekker veilig en vertrouwd is, hij de nieuwe, maar nu moet hij deze week dus zijn oude laptop leeg maken en dan de nieuwe installeren, dus dat is nog een lekker klusje voor hem.
 
Dus het was mijn dagje wel, opdrachten niet af paar honderd euro armer.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Het zat je niet bepaald mee hè.Wees blij dat Peter ook een laptop heeft en dat je kon ruilen.Want anders had je die ergernis ook nog gehad.
    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt van die dagen.............Ik hou ook niet zo van het nieuwe , het oude ben je gewent en je weet precies hoe het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen