Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 29 augustus 2013

dag 224- bureau

Ik ben hier in huis wat aan het veranderen, zo wilde ik graag een bureau, maar ik wil proberen het niet zo kostbaar te doen, want ik ben mijn meubels vaak al na een jaar zat
Dus vanmiddag naar de meubelboulevard, tjemig wat een geld voor een eenvoudig bureautje, 119,00 of het niets is en dan was hij nog niet zo als ik hem wilde (ik wil er ook een onderplank op zodat de printer er ook bij kan)
Dus ik vanmiddag hier naar de schuur voor Roemeniƫ( dat is een loods met tweedehands dingen, de spullen krijgen ze en de opbrengst gaat naar Roemeniƫ )
laat ik daar wat vinden voor 20,00, alleen de kleur was niet om aan te zien, ik zag er al mogelijkheden in, manlief zo gek gekregen dat we hem kochten.
Bij de bovenkant gaan er 2 planken af, die worden onderop bevestigd, die lelijke handvaten gaan eraf, daar komen mooie knoppen op, manlief heeft hem vanavond in de witte grondverf gezet, nu nog bedenken welke kleur ik hem wil, zwart-grijs of wit.
Wordt vervolgd.

Tot morgen, groetjes jacoline

p.s we kochten ook nog twee deuren want we willen een muur openbreken en dan doortrekken, ook dat wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Leuk bureautje, ik zie ook mogelijkheden. Ik zou alleen de twee planken bovenop laten zitten. Altijd handig voor spullen die je bij de hand moet hebben. En dat is meestal heel veel.
    Voor de printen maakte ik dan een nieuwe plank onderop. Wordt het NOG handiger.

    BeantwoordenVerwijderen