Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 28 augustus 2013

dag 223- update villa kakelmuis

Vanmiddag was het weer een hoop gekakel op mijn tafel, de kinderen van peuterspeelplaats de muizenissen bleven maar muizenkletsen met elkaar.
Het is super leuk, maar wat een werk, voor mijn gevoel komt er haast niets uit mijn handen, maar we gaan vrolijk door.
 
Verder een nieuwe foto van mijn kakelhuis, ik was begonnen met schilderen, manlief is vrijdag verder gegaan, maar de verf was op dus kon hij niet verder.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Het kakelhuis gaat er nu al veel leuker uitzien.Maar wat zal het af en toe een gekakel zijn.
    Krijg je er nog geen hoofdpijn van. hahaha
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de vorderingen te kunnen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen