Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 30 augustus 2013

dag 225- lekker aan de pruts

Ik kreeg een verzoek om een schortje met muts te maken, de muts moest verstelbaar zijn met klittenband, was een gepruts waar je u tegen zegt, paar keer uitgehaald, maar ineens had ik hem en heb er ook niet meer aangezeten, ik hoop dat de klant het leuk vind.

Vanavond een felle lamp naast de bank gezet en lekker verder gegaan met mijn muizen, ik dacht steeds dat het te donker zou zijn in de hoek waar ik altijd zit, maar het ging goed, lees brilletje voor de naald (wordt nu echt oud krijg mijn draad niet meer in mijn naald zonder bril).
Ik heb heerlijk zitten prutsen terwijl de voice aan stond.
Zodra de muisjes zijn aangekleed komt er weer een update.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige schort! En ik kan niet wachten op je muizen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schort en koksmuts.
    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen