Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 1 september 2013

dag 227- lille-frankrijk

Gisteren zijn we met de personeelsvereniging van peters naar lille in frankrijk geweest.
Daar is het 1ste weekend van september de grootste rommelmarkt van Europa.
Wat was dat leuk en zo enorm groot, we hebben uren gelopen en hadden nog niet alles gezien.
We waren er om 14.00 uur, we zijn toen gelijk gaan lopen om 16.45 tot 17.15 hebben we op een grasveld gezeten tussen allerlei studenten (voelde met net zo'n hippie :-) ) daar hebben we gauw een frietje gegeten, we zijn toen weer verder gaan lopen tot 20.45 want om 21.00 moesten we bij de bus zijn. Verder hebben we niet 1x ergens gezeten, vonden we zonde van de tijd.
Het is maar goed dat we niet veel konden kopen, echt leuke dingen gezien, we hebben ons ingehouden, we hebben een hele oude letterbak gekocht, 3 autootjes voor stijn (zie vorig bericht) en wat kleine dingen voor mijn muizenhuis.
Wat waren wij moe toen we weer in de bus zaten, thuis gekomen rolden we echt ons bed in en waren zo vertrokken
Dit was de heerlijkste noga die ik ooit had geproefd, helaas was het op dat plekje megadruk en konden we geen stap lopen, we zijn toen een zijstraat ingedoken helaas zonder de noga gekocht te hebben.
 
randstad is dus niet alleen in holland

Morgen laat ik mijn gepimpte bureau zien, die is vandaag op zijn plek gezet en daar zit ik nu aan te computeren.

Tot morgen, groetjes jacoline

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi betegeld plein.En jullie hebben genoten en mooi weer.fijn joh.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke trip, ben benieuwd wat je op de kop getikt hebt, je bent een zeer bezige bij zeg, vol met nieuwe ideeën .

    lieve groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen