Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 2 september 2013

dag 228- bureau ennnnnnn

Zo eerst even een foto van mijn bureautje, in mijn hoofd kon hij precies onder de vitrine kast van mijn man, en precies tussen de muur en de bank, maar dan zonder die bovenkant.
Nou het leek wel of hij hier voor gemaakt was, want hij past precies.
Manlief heeft hem wit gemaakt, nieuwe knoppen er op en ik heb een andere bureau

Zo was hij van de week, bruin fineer, lelijke handvaten
Zo is hij nu, mooi wit met mooie handvaten

Vind het een geslaagd project
 
Deze letterbak heb ik in lille gekocht, deze laat ik zo oud, ga ik niet schilderen
 
Mmmmm, ga manlief heeeeeeel lief aankijken, ik heb hier een oude kaptafel, jaren 70, 2 jaar geleden gekocht bij de kringloop, ben hem zat, wil hem nu wit hebben, ik denk dat hij dan veel mooier wordt.
Ik kan hem zelf ook schilderen, maar mannetje lief is daar secuurder in.
 
Wordt vervolgd
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen