Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 6 september 2013

dag 232- fiets gepimpt

Pas geleden zag ik een fiets, daarvan was de hele voorkant versierd met bloemen, die hadden ze op de mand geplakt, dat wilde ik ook wel.
Vandaag kwam het er eindelijk van om dat karweitje even te doen, nou ja even, duurde toch weer langer dan ik had verwacht, maar dat is altijd.
Nu had ik nog een reclame banner liggen, dus die heb ik er eerst op geplakt en toen rondom bloemen, het staat zo vrolijk
De boven rand heb ik ook versierd.(op de foto lijkt het helemaal wit, maar dat is niet zo het is wit/roze)
Nou, mijn fiets valt nu wel lekker op, toch?????????????

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Wel heel vrolijk en opvallend.
    Echt leuk.
    gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit en heel vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Jac .en je valt lekker op zo , slim om je banner al basis te gebruiken.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen