Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 15 september 2013

dag 240- lekker geputst

Vandaag lekker bezig geweest voor villa kakelmuis.
Ik wilde een poppenwagen, het pakketje dat ik had vond ik te groot voor de muizen, dus gewoon 2 cm verkleind, maar toen werd het wel erg klein en zat er meer lijm op mijn vingers dan op de wagen, het is nog niet helemaal klaar, het onderstel moet er nog op
Ook een emmer, met schep en hark gemaakt, deze worden nog geverfd
Verder een zwemband voor een kindermuis gemaakt(foto is niet helemaal duidelijk)
Vandaag kreeg ik van iemand een playmobielhelm voor een muis, alleen die bleef niet zitten, met 4 handen waren ze bezig
Lukte niet, dus werd het een bedrijfsongeval
Maar gelukkig toch nog een goede foto
Tot morgen, groetjes jacoline






1 opmerking:

  1. Het is toch wat. Om met 4 handen zo,n helmpje op te zetten. Ik bied me nooit aan om een gewone helm te passen. hahaha
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen