Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 20 september 2013

dag 245-mijn lieve mams is jarig

Vandaag is mijn lieve moedertjelief jarig, wij wonen 2 uur rijden bij hun vandaan, dus je gaat ook niet even erheen.
Vandaag hadden we haar verrast, we zijn met ons hele gezin (ik-manlief-zoonlief-schoondochterlief) naar haar toe gegaan, ze deed de deur open en op de gang gingen we zingen, wat was mijn mamsje blij.

Als extra cadeautje had ik eindelijk de kussens afgehaakt, waar ik lang geleden al aan was begonnen.
Ze zijn 40x40 geworden, in het midden heb ik een roos gehaakt.

Mamsepamsekevertje op naar de 70.

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Mooie kussens, en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moedertje .
    Dat zal je moeder wel leuk gevonden hebben.
    Thea op naar de 70 , je blijft me altijd iets voor.

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jac voor het lieve berichtje.En ook de andere 2 bedankt. Het spijt me Willy,Dat ik de koploper ben. hahaha.
      gr Thea

      Verwijderen