Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 21 september 2013

dag 246- oude foto's

Gisteren op de verjaardag van mijn moeder kregen mijn zusje en ik oude foto's van mijn moeder.
Wat een geweldige foto's zaten er tussen.
Sommige waren om te gieren zo leuk, maar er zaten ook mooie foto's tussen, zoals deze, op de eerste zit ik (lachend) samen met mijn zusje
Hier ben ik 2 geworden
Vandaag gelijk twee lijstjes gekocht en hebben al een plaatje in mijn huis gevonden
Nu komen er nog meer oude foto's mijn kant op, ik wil iets bedenken waar ik al deze zwart/wit foto's aan op kan hangen, ik kan wel allerlei lijstjes gaan kopen, maar dat wordt vrij prijzig en zoveel ruimte heb ik niet, een memobord vind ik daar te modern voor, maar wat dan?
Iemand een leuk idee?

Tot morgen, groetjes jacoline

8 opmerkingen:

  1. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jacoline, ik heb mijn dierbare foto's aan zwarte kettingen gehangen gewoon van de bouwmarkt. Oh ja en die kettingen hangen aan een gordijnstok. Zo heb ik een wand met foto's die onder elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze twee foto's vind ik zelf ook heel mleuk en vooral die bovenste waar jij zo dikke pret heb.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen