Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 24 september 2013

dag 249- nog een ptt tas en efteling spullen

Ik ben vandaag aan nog een ptt tas begonnen, maar kon niet verder, moet even wat gespen e.d halen.
De eerste foto is het tasgedeelte, de tweede foto zo wordt hij als de klep erop zit
verder vond ik gisteren een zakje met efteling spullen, ik had ooit eens een groot poppenhuis en wilde daar o.a een efteling kamer in maken
Het poppenhuis had ik verkocht en ik dacht dat ik die efteling dingen had weggedaan, maar gisteren vond ik een zakje met die spullen er dus in.
Dus ga ik een muizentovenaar of zo maken en komen deze spullen in villa kakelhuis.
Het kleedje heb ik zelf geborduurd, wordt nu maar een wandkleed ofzo

Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geborduurd kleedje. En als het te groot is dan misschien als tapijtje.
    gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen