Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 27 september 2013

dag 252- ptt tassen af

Ik heb vandaag de 2 ptt tassen afgemaakt.
Van de week liet ik dit al zien
Nu kan ik even geen foto laten zien van de voorkant, ik verwijderde hem per ongeluk, ik kan alleen de zijkant laten zien, ik heb houten ringen gebruikt bij de draagriem.


en deze tas, die draag je schuin, hij zit dan bij je heup ( zo ongeveer)
Daar waar je 89 ziet staan is een zakje voor je mobiel
 
Morgen sta ik met diverse spullen op het svrz terrein in koudekerke (ter poorterweg- vlakbij het hertenkamp)
Er is daar van alles en nog wat te doen, voor kinderen staat er een springkussen.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden. Vooral de eerste.
    gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg leuk uit.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen