Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 28 september 2013

dag 253- op de markt gestaan

Vandaag op het markt(je) gestaan in koudekerke.
Het was niet druk, maar er hing wel een gezellig sfeer.
Wat ik heel leuk vond, ik werd verwelkomt door jolinda, een volgster op facebook, daarna heb ik staan kletsen met een mevrouw die mijn vorige blog volgde (ze herkende mij aan mijn logopoppetjes) en daarna met een trouwe blogvolgster.
Die mevrouw (sorry weet u naam niet) volgt mijn blog elke dag en ze had gisteren gelezen over deze markt.
Mevrouw ik vond het ontzettend leuk dat u de moeite voor mij had genomen om te komen.

Hierbij een foto van mijn tafel/kraam, het zag er rommelig uit, maar de wind ging steeds met mijn spullen er vandoor ( zodra dat gebeurde vlogen mijn twee buurvrouwen van zowel links als rechts naast mij achter hun tafel vandaan om mijn spullen te redden, dat was dan wel komisch om te zien hoe iedereen achter mijn spullen aan renden.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jacoline

    Ik vond het ook leuk om je nu in het echt te ontmoeten, het hartje heeft al een mooi plaatsje gekregen.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook leuk om je in het echie te ontmoeten, en er was zeker een gezellig sfeertje. Iedereen had het er vandaag nog over.

    BeantwoordenVerwijderen