Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 29 september 2013

dag 254- baby uggs slofjes gebreid

Soms zie je leuke dingen op het internet, dat had ik vandaag dus ook.
Dus vanmiddag mijn breipennen gepakt en aan de brei gegaan, ik heb  baby uggs slofjes gemaakt, deze zijn op bestelling leverbaar, ook in andere kleuren. Ze kunnen gemaakt worden in de maat 0-3 maanden/3-6 maanden/ 6-12 maanden/ 18-24 maanden.
Ze zijn heel grappig om te maken, lekker even ontspannend.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. hallo,
    ik heb net een kleinzoon gekregen. ik wil deze slofjes voor hem aanschaffen. mijn dochter zal ze vast enig vinden. wat kosten deze slofjes. gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo gerda, ik wil ze graag voor je breien, wil je even contact met mij opnemen?

      Verwijderen