Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 7 september 2013

dag 333- weer aan de verbouwing

nu zijn we een paar maanden verder, ons huis was heerlijk aan de kant, maar manlief had eigenlijk steeds zoiets dat hij te weinig werkruimte heeft, hij werkt in een smalle schuur waar ook onze fietsen staan.
Nu heb ik die kaakklem echt nodig (ook hier heb ik het wel eerder over gehad) want ik hoor mijzelf zeggen, waarom breek je de oude slaapkamer dan niet open (deze ligt grenzend aan de schuur), nou ik hoefde het geen twee keer te zeggen, en dat is vreemd want als ik vraag of hij iets wil opruimen dan hoort hij mij vaak niet :-) dus er mankeert niets aan manlief zijn oren, dat is wel weer een geruststelling, maar even door te gaan op de verbouwing.
Manlief vond het dus een goed plan, gevolg, mijn kledingkast moest er weer uit, mijn wasrek, de kleding van manlief en verder de opslag van vele-vele dingen.
Bijna 2 weken heb ik in de rotzooi gezeten en gisteren hebben we flink aangepakt en is de rotzooi weer opgeruimd en manlief laat er dus geen gras over groeien en is gelijk begonnen met het geschikt maken  van die ruimte, er moeten o.a 2 deuren in komen, met 1 deur is hij nu bezig.
 
Ach zo blijf je bezig, toch????
 
Morgen hoop ik een muizen  update te kunnen geven.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. En heb je al je spullen nu opgeruimd gekregen?
    Het moet toch allemaal weer een plaatsje krijgen

    BeantwoordenVerwijderen