Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 8 september 2013

dag 334- update muizen

Vandaag zou ik een update laten zien van mijn muizen, maar dat lukt nog niet, ik wil zo graag de hele serie laten zien wat ik aan het maken ben, maar  dat is helaas nog niet af.
Ik heb inmiddels van die serie 2 muizen af-en 6 andere dingen ervan, ik moet daar nog 1 ding van maar dat wil ik van hout, en dat moet manlief voor mij maken
Kleine preview van waar ik mee bezig ben
Jammer dat het nog niet af is, deze serie is zoooooooo leuk.
Heb geduld aub.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor in elk geval sucse

    groetjes willys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor in elk geval sucse

    groetjes willys

    BeantwoordenVerwijderen