Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 11 september 2013

dag 337- chaotische kippekop

Ja dat ben ik dus echt, een chaotische kippekop.
Wil ik aan de slag gaan met dit muizenpakket,

Alleen  het patroon wat erbij zat ,wat ik dacht dat het een strandpatroon was klopte voor geen meter met de stofjes die erbij zaten, had ik het verkeerde patroon bij het pakket gedaan en nu wist ik dus niet meer wat er dan wel bij hoorde.
Heb ik naar tintangel gemaild met help, gelukkig wist hannie nog wel waar het bij hoorde.
Dat krijg je als je een stel pakketten tegelijk gaat bekijken en de patronen rond laat slingeren.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar hahaha. Zijn die pakketjes van Triangel leuk om te maken? ik heb er ook naar gekeken, ziet er allemaal leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen