Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 12 september 2013

dag 338- waarom..........

lukt het mij nou maar niet om een tafel leeg en opgeruimd te houden.
Heb ik vorige week de serre opgeruimd omdat overal muizen dingen lagen, was super netjes, heerlijk om in te werken
Een week later ziet mijn tafel er weer zo uit
Dat kan ik toch niet allemaal zelf doen, volgens mij heb ik gewoon spoken of kleine kaboutertjes hier in huis die mij niet helpen met opruimen maar gewoon rotzooi maken.
Ik denk dat het dat is, want zo'nnnnnnnnnn opruimpersoon als ik ben zou nooit zo'nnnnnnnn bende maken, toch? :-)
 
Ach de tijd dat ik aan het opruimen ben kan ik geen herrie schoppen, ben van de straat, heb geen tijd om de kroeg in te gaan, kan geen ruzie maken en het belangrijkste ik kan geen geld uitgeven, dan heeft troep dus gewoon nut hahahaha
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Goh, ik wist niet dat je al die dingen deed zoals de kroeg in gaan en zo. En kattekwaad uithalen.Ik zou eens gaan kijken of je ergens anti kabouters en spoken serum kan kopen
    gr thea.

    BeantwoordenVerwijderen