Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 14 september 2013

dag 340- held op sokken :-)

vandaag was het monumentendag en bij ons in het dorp kon je de toren van de kerk bezichtigen
Niet zo'n erg hoge kerk, dus ik dacht nou dat ga ik is even doen.
Dat was harder gezegd dan gedaan, want deze held op sokken heeft gigantische hoogtevrees.
Maar ik beklom ijverig de stenen trap, de eerste bocht, ach eitje, toen kwam er al een draaiing en kreeg ik het al benauwd, maar ik liep ijverig door, licht zwetend kwam ik bij het eerste gedeelte, maar ik moest nu een houten trap op, heeeeeeeel erg zwetend toch naar boven, want ja ik wilde het dorp van bovenaf zien.
Ben ik boven liep ik al te shaken, blijk dat ik nog een steile houten trap op moest.
Nou echt niet, dan maar geen uitzicht vanaf boven bij de toren, heb een foto gemaakt door het raam en ging aan de terugweg beginnen.
De gids keek mij aan, die is echt gek, hahahaha
maar toen terug, manlief wat liep ik te trillen, ik ben achterste voren ervan af gegaan, mij flink beet houdend aan alle treden, wat was ik blij dat ik buiten was, ik had werkelijk trillende knieën.
 
Voortaan blijft deze held op sokken wel binnen, dat was eens maar nooit weer.
Ik dacht nog wel dat het een eitje zou zijn.
 
tot morgen, groetjes jacoline
 


2 opmerkingen:

  1. HaHa, Heb jij dan nog nooit de dom hier in utrecht beklommen dan? Dat moet toch elke utrechtenaar zeker èèn keer gdaan hebben?
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jac.

    Je hebt het toch maar gedaan....en leuke foto,s

    De tobbe voor de muizen vind je leuk....... een kartonnen koker heb ik bekleed met roer houtjes alles gebeitst een touwtje eromheen en een beetje kleur op het touw en klaar is de tobbe, ik zie mijn muizen niet onder de douche gaan.

    groetjes en sukses met de tobbe.

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen