Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 3 oktober 2013

dag 258- en daar gaan we weer

Vanavond zijn we naar de meubelboulevard geweest.
Ik wil in huis weer eens wat veranderd hebben, dus moesten we weer eens langs een doe het zelf zaak, want natuurlijk wilde ik een kleur verf die we niet in huis hadden.
Ik wil een kast die ik spuugzat was in een andere kleur hebben, ik bedenk het en manlief mag het uitvoeren, dat is eerlijk toch? dan doen we het toch samen, ik het bedenken hij de uitvoering, vind ik wel een eerlijke deal hahaha
Ook wilde ik gelijk wat latjes in de dezelfde kleur als de kast
Nu wilde ik appeltjes groen, maar dat vond manlief toch niet zo'n strak plan.
Oke beetje gelijk had hij wel, maar ik deed net alsof hij mij flink moest overtuigen :-), terwijl ik mijn blik al op een andere kleur had laten vallen
Het is deze geworden, helaas komt de kleur niet goed over, het wordt leem groen.
Bij de action een bakje gekocht, die krijgt dezelfde kleur
Verder heb ik groene wol gekocht, daar ga ik wat dingen mee haken, zodat het 1 geheel wordt in de eetkamer, want nu is het 3x niets
Zal de vorderingen regelmatig laten zien hier, wordt dus vervolgd

tot morgen, groetjes jacoline
 
 

1 opmerking:

  1. Dus jullie zijn weer druk in het weekend.En ook al begonnen??????????????
    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen