Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 6 oktober 2013

dag 261- niet zo handig

Vandaag moest ik diverse orders afmaken, ik loop en achter en ik heb er teveel.
Normaal verwerk ik geen orders in het weekend, maar nu dus een uitzondering, normaal zit ik boven in mijn eigen kamer te naaien, nu vond ik dat ongezellig dus hup mijn machines naar beneden.
Heel gezellig maar niet handig, voor elk dingetje moest ik naar boven, was ik boven om dingen te knippen lag mijn schaar weer beneden.
Het was een gigantische bende op de eettafel, want naast mijn machines lagen er ook nog dingen uit de lades van mijn kastje die op het ogenblik wordt geschilderd, maar ik kan morgen 5 orders op de post doen, die heb ik allemaal af kunnen maken
Maar morgen gewoon weer boven aan het werk
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Maar het geeft toch wel heel veel voldoening dat je morgen die 5 orders op de post kan doen. En morgen is de eettafel weer opgeruimd.. dat scheelt dan weer.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen