Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 17 oktober 2013

dag 272- we zullen doorgaan

Vandaag jordi weer wezen helpen, vandaag zijn we bezig geweest in zijn oude flat, die is nu bijna klaar voor de eind bezichtiging van de woningbouw, pfffffft wat een werk was het weer, viel eigenlijk best wel tegen.
Bij thuiskomst even lekker op de bank met een boekje gelegen, daarna gauw aan de slag, want ik moest vele poppenkleding maken (gisteravond ook al aan de slag geweest) voor een duitse mw, die heel vaak in mijn winkel komt, die gaat in het weekend weer naar huis, dus het moet morgen af zijn.
Gek he, ineens komt steeds een liedje boven, we zullen doorgaan.
Ben erg moe, en ik mis mijn gefrutsel aan deze dotjes
Maar daar heb ik helaas de komende week totaal geen tijd voor, maar er is een mooi gezegde, wat in het vat zit verzuurd niet toch?

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen