Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 19 oktober 2013

dag 274- naar het breicafe geweest

Vanmiddag ben ik samen met mijn moeder naar Arnemuiden geweest, daar had jeanet (van blij dat ik brei) haar winkel omgetoverd tot breicafe, alleen het bier ontbrak maar verder was het er zo gezellig in haar "cafe"
Natuurlijk ook wat gekocht, ach als ik in een echt cafe was geweest had ik een paar drankjes genomen, nu gewoon bij gebrek aan bier een stel bolletjes, blijft het zelfde toch?
Vanavond trouwens gelijk aan de brei gegaan, maar het resultaat was niet denderend, dus lege breipennen.(ach ik was een paar uur bezig en heb mij niet verveeld)
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 

1 opmerking:

  1. Maar ondanks dat het breien niet lukt was het wel heel gezellig.
    Maar ik ben ook nog niet tevreden over mijn breiwerk.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen