Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 26 oktober 2013

dag 281- dagje amsterdam

Vandaag zijn we een dagje naar Amsterdam geweest, erg gezellig maar voordat we daar waren!!!!!!!!!

We moesten een deel met de bus omdat de trein niet reed, komen we aan in Roosendaal heeft manlief zin in koffie, vraag ik hoeveel tijd hebben we nog, volgens hem 7 minuten.
Wij de trein in, bleken we in de verkeerde trein te zitten, konden we er net op tijd uit, gevolg we konden nog een koffie halen want de trein naar Amsterdam was weg en konden we bijna een half uur wachten.

Trein nr 2, heel druk in de trein, vonden we 2 plaatsen en ga ik naast een oude dame zitten en peter tegen over mij.
Zit dat mens heel breed uit koffie in te schenken- appel eten en elke prikte ze mij in mijn zij met haar elleboog, ik elke keer zoveel mogelijk aan de kant
Zegt ze, het is krapjes he, ik kijk haar aan en zeg niets, zegt ze waarom ben je daar niet gaan zitten (ze wijst de plek naast peter aan), zeg ik, ik kan niet tegen achteruit, ze zegt nou ik wel, zeg ik nou dan gaat u daar toch zitten, peter lag in een deuk, vrouw mopperde nog even flink door dat ze o.a al 80 was , mensen naast ons lagen ook in een deuk.

Zijn we in amsterdam zien we een verkeersopstopping, bleek een tramchauffeur de rails schoon staan te vegen, nou niet alleen de ns heeft dus last van vallende blaadjes


Op de dam lekker op een terras gezeten, het was kermis en een drukte van belang, heerlijk mensen zitten kijken en naar de kermisdingen


Staat er vlakbij het terras een man als neptunus verkleed, je mocht alleen een foto maken als je geld gaf, nou dat was natuurlijk een sport om hem op de foto te krijgen zonder dat hij het merkte, maar het was gelukt, vanaf het terras gemaakt

Al met al een heerlijk dagje gehad, waar ik ook 2 kleine dingetjes kocht voor mijn muizen, daar ga ik morgen mee aan de slag.

Tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. Wat een verhaal En die vrouw bleef gewoon naast jou zitten? En ging niet naast Peter zitten?
    Ik hoop dat ze je blog volgt.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen