Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 27 oktober 2013

dag 282- mijn verjaardag

Vandaag ben ik jarig.
Ik vierde hem niet maar ik ben toch leuk verwend en heb een hele leuke dag gehad.
Vanochtend kreeg ik van manlief een hele mooie ketting met oorbellen, vanmiddag kreeg ik van jordi-joella en manlief een verwenbon voor een welnesscentrum, die ga ik samen met mijn moeder een keer besteden.
Vanavond hebben we met zijn vieren heerlijk gegourmet, alleen die troep die je daar van heb na het eten dat is minder leuk


Maar ondanks dat was het gewoon gezellig.
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen heb je, ondanks dat je het niet echt vierde, toch een leuke dag gehad.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen