Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 16 november 2013

303-sint en pieten zijn weer in Middelburg

Vandaag kwam sint en zijn pieten weer aan in Middelburg.
Peter was een dagje zwart werken, maare piet jij lijkt toch wel op mijn manlief hoor :-)
Jor en zijn vriendin joella waren ook mee, sheena (weet niet of ik het goed schrijf) is het zusje van joella  en was er ook gezellig bij.


 Ze wilde graag op de foto met de pieten
 Halverwege kwamen we Petra en de lieve stijn tegen, stijn wilde wel bij jordi op zijn nek, zodat hij het beter kon overzien.
Tja en dan mijn lieve ouders, die waren speciaal uit Utrecht gekomen om die ene lieve piet te zien, maar voordat die er was waren ze neer gestreken op een bankje om even te wachten, kijk ik om zit er een vreemde zwart werker ;-) naast mijn ouders en hadden ze met zijn drieën de grootste lol.

Het was een heerlijke dag, met alleen maar blije kinder gezichten.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. En niet alleen blije kindergezichten, ook grote mensen hadden lol.Het was een gezellige dag.
    Leuke foto's.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen