Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 1 november 2013

dag 287- kreadoe

Vandaag ben ik met mijn lieve moeder naar de kreadoe in Utrecht geweest
wij waren niet de enige die er een leuke dag van gingen maken :-)

moeders mocht lekker op een kruk zitten te wachten, was wel service

ik had met hannie van tintangel afgesproken (bij haar koop ik de pakketten van de muizen), we hebben even gezellig koffie zitten te drinken, was heel leuk en spontaan.
ik had nieuwe muizen pakketten besteld, die heeft ze mee genomen naar de beurs
 
Natuurlijk weer veel te veel gekocht, zal in het weekend er een foto van maken
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Het was een gezellige dag. Alleen laat ik nu altijd gedacht hebben dat ik de enigste was die teveel op een beurs uitgaf.haha.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen