Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 5 november 2013

dag 292- ikkus en maarten

In de nieuwe mijn vriendin las ik een stukje over een pop waarvan de eigenares elke dag een foto zet van de pop, die pop beleeft werklelijk van alles, zie https://www.facebook.com/Tobyoplocatie

Dit zou eigenlijk wel een nieuwe uitdaging kunnen zijn voor mijn muizen ikkus en maarten
Wil er al meer mee doen, het zal wel iets anders worden, want ik reis niet het hele land door, maar het is wel een leuk idee, moet ik alleen even een mooi reisbedje voor die 2 maken voor in mijn tas, dan reizen ze comfortabel mee.
Mmmmmmm ga ik eens flink over nadenken, misschien ga ik wel 2 wat groterde muizen maken zodat ze beter opvallen als ze bv in een boom hangen.
 
Wordt vervolgt
 
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen