Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 11 november 2013

dag 298- verhuizing en met een luiertas bezig geweest

Nee ik ga niet verhuizen, moet er niet aandenken, maar villakakelmuis is even verhuisd.
 Het ondergedeelte hebben we naar ons eigen huis laten brengen, we waren nog niet verder gekomen dan het in de grondverf te zetten, dat schiet niet op natuurlijk.
In januari willen we het terugplaatsen en dan gaat het bovengedeelte mee naar huis.
Verder vandaag gekeken of ik van een spijkerbroek een luiertas kan maken, nou moet zeggen dat het al aardig lukt
1ste foto is een zak van de achterkant van de broek
2de foto is de zijkant ook met een zak van de achterkant broek

de derde foto is een beenstuk waar ik een rits in heb gezet.
Ik ben nu met de bovenkant bezig en dan de binnenkant nog
 
Wordt vervolgd
Tot morgen, groetjes jacoline
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen