Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 18 november 2013

dag 305-lekker opgeschoten vandaag

Ik ben vandaag bezig geweest voor mijn winkel, want woensdagavond a.s heb ik een inloopavond in mijn winkel, ik wil hem dan lekker vol hebben liggen in de hoop dat er (veel) mensen langs komen.
Vandaag heb ik 4 stoffen-poppendraagwiegjes afgemaakt en een groot deel van de babybornkleding dar moet ik morgen nog klittenband op zetten en zoompjes erin stikken.
De foto's zijn even vluchtig gemaakt, bovenaan de trap had ik het meeste licht, dus ik stond halverwege de trap te fotograferen.









Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke poppendraagwiegjes, ik weet nu al welke mijn oudste tweelingdochter uit zou kiezen! Zeker weten dat het die met die busjes zou worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn joh dat je zo opgeschoten bent met die leuke draagwiegjes.Nu maar hopen dat er veel mensen komen.
    gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen