Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 19 november 2013

dag 306- even de ogen dicht doen

Deze muts is in alle haast de camera weer eens vergeten op mijn werk, maar doe nu even de ogen dicht terwijl iemand anders dit voor leest.
Voor u ziet u een blauw stukje stof met donkere silhouetten  erin, tussendoor zitten rode roosjes.
Dit was de achterkant, nu draaien we het lapje om en nu ziet u het zelfde stofje, daarop is met rood/witte stof een extra stuk gestikt tot de helft van dit lapje, het rood/witte lapje is doorgestikt, zodat je vakjes krijgt.
Deze lapjes zijn op elkaar gestikt, met rood lint eruit stekend aan een zijkant, in de vakjes die doorgestikt zijn op die rood/witte stof zitten 6 haaknaalden, er zijn nog vakjes over voor u eigen haaknaalden.
Voor u zag u een haaknaalden rol.

En heb ik overtuigend geschreven, zag u het voor u? :-)






Tot morgen, groetjes jacoline
p.s vergeet u niet te komen naar de inloopavond, de koffie met wat lekkers erbij staat voor u klaar.

1 opmerking:

  1. wat leuk.ik wil er een van je kopen.Dus bij deze
    groetjes thea.

    BeantwoordenVerwijderen