Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 21 november 2013

dag 308- naar het tuincentrum geweest

Ik had van de 2 dames van het handwerkclubje een verlaat verjaardagscadeau gekregen, een waardebon om ergens een kopje koffie te drinken met wat lekkers erbij, vandaag heb ik de waardebon ingeleverd en zijn we met zijn drieën naar intra tuin geweest.
Heerlijk de kerstshow bekeken en toen wat gedronken

 Ik zag 2 leuke houten kerstbomen, leuk alternatief voor een echte boom, peter heeft eigenlijk een hekel aan de kerstboom, hij vind dat het troep geeft :-) , natuurlijk trek ik mij daar niets van aan en zet toch elk jaar een kerstboom (en helpt hij een beetje mokkend mee hahaha) maar deze bomen zou ik ook wel zien zitten, vooral de bovenste, dan haakjes erin maken en dan toch versieringen erop hangen, mmmmm ga eens flink denken of ik dit ga doen.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Mwah.dan vind ik mijn kunstboom mooier.
    gr. Thea.

    BeantwoordenVerwijderen