Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 23 november 2013

dag 310- leuke vrouwendingen gedaan

Vandaag ben ik heerlijk met mijn schoondochter op pad geweest.
We zijn eerst naar west-kapelle geweest, matty uit het dorp stond daar met haar gehaakte sterren en versierde blikken.
Ik had een uitnodiging gekregen om daar te komen kijken.
Het zag er erg leuk uit, ze had ook sterren gehaakt voor in de kerstboom en ze had ze op hartjes gezet en op canvas gemaakt, ook had ze er kaarten mee versierd.
Matty je hebt ons aangestoken, morgen gaan we onze blikken in de grondverf zetten, ik was weg van deze creme kleurige set, vooral het hoge blik.


Daarna wilde we naar serooskerke, daar aangekomen konden we het niet vinden, hahaha, we zijn het hele dorp rond gereden, maar niet gevonden, we zijn toen maar door gereden naar intra tuin, leuke dingen gezien en gekocht.
O.a veertjes lampjes om deze leuke vaas te vullen

Maar het pronkstuk vond ik deze kerstboom jurk, wat een plaatje!
Die zie ik bij ons of in het dorpshuis al staan, even kijken of ik een portie tijd kan kopen zodat ik hem kan maken.



Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen