Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 5 december 2013

dag 322- sinterklaas gevierd

Vanavond heerlijk een avondje vol surprise en gedichten gehad, gewoon een ouderwetse sinterklaas avond.
Wat een lol hebben we gehad.
We hadden lootjes getrokken en we zouden een cadeautje kopen tot 3 euro, dus gewoon voor de gein die je ervan hebt.
Wij hadden mijn vader en ja hoor hij kreeg de bekende rollade (stroop met watten), oh dat gezicht zooooo vreselijk leuk, maar ja toen moest mijn surprise nog komen, nou ik moet zeggen mijn zus had mij tuc, ik griezel van vieze dingen, had ze een chocolade taart gemaakt van gelatine en water en cacao met vieze drillerige klonten erin, bah!
Dacht ik een ding gevonden hebben moest ik nog meer graaien want ik moest er 8! uithalen, gatverdarie wat was dat vies, maar ja ik kon het verwachten aangezien ik het bij anderen ook doe.
Al met al zo'n leuke avond gehad, jammer dat het al voorbij is.



Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Het was zeker gezellig, alleen leek het wel of er een bom ontploft was.gr thea

    BeantwoordenVerwijderen