Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 7 december 2013

dag 324-leuk gesprek.


Dit weekend zijn we heerlijk een weekend in Valkenburg, voor de kerstgrotten.
We stonden met de moeder van de pensionhoudster te kletsen, we hadden het over winkeltjes, elly wees ons op een lief brocante winkeltje.
Wij erheen gewandeld, in de winkel stonden we gezellig te kletsen met die mw van de winkel, valt mijn blik op de toonbank, daar zag ik leuke kaboutertjes van vilt liggen.
Dus ik vertel dat ik ook met vilt bezig ben, nou toen kwam het, die mw trok al haar kasten open en liet mij haar voorraad vilt zien.
Wat een schatten kwamen er tevoorschijn.
Ze vertelde dat ze aan natvcilten deed, ik heb dat nog nooit gedaan zei ik , zegt ze ineens als je later op de dag terug komt krijg je wat van mij.
Kom ik daar liggen er 4 pakketjes voor mij klaar, gewoon zomaar voor niets, vond het zo ontzettend lief.

Binnenkort dus gaan proberen nat te vilten.
Mocht je eens naar valkenburg gaan, loop dan de lindelaan eens in, daar zit dit brocante zaakje.


 

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk natvilten!!!
    Wel, net als bij gehaktballen draaien,opletten dat je geen "scheurtjes" krijgt .....;-)
    Ben benieuwd wat voor zeep jij hebt gekregen,gebruik zelf altijd Driehoek vloeibare zeep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeer benieuwd en wat een lieve mevrouw.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad staat er een hele streep door.
    Op de school van de kleinkinderen hebben we ook driehoekzeep gebruikt en dat ging prima..

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen