Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 16 december 2013

dag 333-cameo silhouette

Vanmiddag ben ik bij iemand geweest die mij uitleg heeft gegeven over de cameo silhouette , ik wilde kijken of ik het wat vond deze machine, nou hij is echt super gaaf.
Je kan er muurstickers mee maken, maar ook teksten voor op shirts/rompertjes-naamstickers en nog veel meer.
Ik ben om, ik ga de machine bestellen, dan heb ik in de kerstvakantie tijd om er mee te spelen.

Om deze machine gaat het


Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. mijn buurvrouw heeft hem ook, bedrukt ook truien er mee. (met een hittepers natuurlijk :) ). Erg leuk ding! Je kunt er heel erg veel mee! Veel plezier met je nieuwe speeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes met de nieuwe machine. Ik ben er zeer nieuwsgierig naar.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen