Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 31 december 2013

dag 348- laatste dag van 2013

Terwijl mijl oliebollen mix staat te rijzen , het vuurwerk op de achtergrond goed te horen is, ga ik mijn laatste blog voor dit jaar doen.

Wat is het afgelopen jaar snel gegaan, begin dit jaar ging ik voor de uitdaging om elke dag een stukje te schrijven op mijn blog, bijna helemaal gelukt, 1 dag net 10 minuten te laat.
Ik vond het erg leuk om te doen, heb besloten om het voor 2014 nog een keer te gaan doen, maar dan weer met van alles wat, de ene keer zal het handwerk zijn maar een andere keer gewoon een foto wat ik leuk vind.

Verder ga ik voor mijzelf nog een stel uitdagingen/strakkere planningen aan, zoals afgelopen jaar was eigenlijk te rommelig/soms veel te druk.

strakkere planning- alleen nog maar op maandag bestellingen voor mijn webwinkel verwerken
strakkere planning- elke dinsdag naaien voor mijn winkel.

Uitdaging voor de woensdag-Wij hebben in het dorpshuis een mooie foyer, bij verjaardagen hangen we vaak slingers op, maar dat zijn rood/wit/blauwe vlaggetjes, geen gezellige slinger dus.
Ik ga voor deze foyer leuke slingers maken, nu is het 1 lange slinger maar dan maak ik ze in delen, is makkelijker om op te hangen.
Ik heb uitgerekend dat ik minimaal 90 vlaggen nodig heb van 20 cm breed en 30 cm lang, ertussen moet 20 cm ruimte.Het gaan hele bonte vlaggen worden want ik wil het gaan doen met mijn stoffen die ik in voorraad heb.
Elke woensdag maak ik 3 vlagdelen, zodra ik er genoeg heb maak ik de week erop geen vlagdelen maar zet ik ze gelijk aan het band.
Verder heb ik op het internet/ in diverse boeken heel erg veel muizendingen gezien, eierwarmers/knuffels e.d, de rest van de woensdag wil ik gebruiken om dit soort dingen te maken, zodat ik eind juli een grappige verzameling muizendingen heb.

Uitdaging voor de vrijdag-Mijn muizenhuis moet eind juli voor het merendeel af zijn, maar dan moet ik er wel wat aan gaan doen. Ik wil elke vrijdag gaan gebruiken om hier aan te gaan beginnen/werken.

Verder nog een haakuitdaging, ik ga meedoen om in 48 weken tijd een streepjesdeken te haken, dit doe ik met vele anderen, elke week krijg je de opdracht op 2-4 randen te haken volgens een patroon, deze uitdaging zal ik vooral in het weekend doen.

Hele strakke planning dus en 4 leuke uitdagingen, uiteraard laat ik de uitdagingen sowieso hier zien op mijn blog

Ik ga mijn laatste blog van 2013 beƫindigen, ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het bezoeken van mijn blog en de reacties die ik heb mogen krijgen
Ik wens jullie allemaal een heel goed uiteinde , een knallend 2014 met veel gezondheid toe.
Tot volgend jaar, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je het nog een jaar gaat doen.
    Verder wens ik natuurlijk jou en je gezin en je volgers een beregoed jaar toe.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen