Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 21 januari 2014

ben blij, opgelucht

Heb vandaag even flink doorgeploeterd, had vele orders liggen waar overal nog iets aan moest gebeuren.
Dat heb ik vandaag allemaal afgemaakt , ik kon dus veel op de post doen, er ligt ook nog een bestelling die opgehaald kan worden en nog een bestelling die na overleg op de post kan..
Zo'n heerlijk gevoel, ik heb nu nog 2 orders liggen en dan is het tijd om al die ideeen die in mijn hoofd zitten uit te gaan werken.
Heb er zo'n zin in, heerlijk maken wat ik op dat moment wil doen ipv moeten.
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat zal dat een heerlijk gevoel geven dat je eindelijk kunt gaan doen waar je zin in hebt, succes en we zullen de resultaten wel zien.

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat alles zo lekker weggewerkt wordt... nog even... en dan kan je zelf bepalen wat je gaat maken.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen